Toto sú naše služby pre Vás

Kasman Dental je moderná súkromná zubná klinika nachádzajúca sa v centre Žiliny, ktorá sa špecializuje na bezbolestnú estetickú, záchovnú a implantačnú stomatológiu.

Vstupné vyšetrenie

Základom cielenej liečby je dôkladné vyšetrenie. Vypočujeme si Vaše predstavy o dokonalom chrupe. Dôkladne si Vás vyšetríme, zhotovíme RTG snímky a fotografie zubov. Spoločne si prejdeme Váš aktuálny stav chrupu a možnosti liečby. Po vzájomnej dohode liečebného plánu si naplánujeme ďalšie termíny. Pokiaľ Vás bude niečo trápiť akútne , budeme sa tomuto problému venovať prednostne.

Preventívna prehliadka

V Kasman Dental veríme, že prevencia je lepšia ako liečba, preto vám odporúčame prísť na prehliadku aspoň raz za pol roka.

Dentálna hygiena

Najlepšia a najlacnejšia cesta k dokonalému úsmevu. Nie je to len o odstránení zubného kameňa, povlakov a pigmentov - to je u nás samozrejmosťou. Po dôkladnej inštruktáži Vás naučíme čistiť zuby, vyberieme tie správne pomôcky aby ste sa vedeli o svoj chrup starať. Udržali svoje zuby a ďasná zdravé a predišli tým ďalším možným ochoreniam a našim zákrokom.  Prevencia a zdravý chrup je základným kameňom sebavedomého úsmevu.

Výplne

Biela (kompozitná) výplň je v modernej stomatologií voľbou číslo 1. Sú šetrné k Vašim zubom a esteticky nerozoznateľné od tvrdých zubných tkanív. Pri správnom pracovnom postupe, ktorý je síce časovo náročný je trvácnosť bielej výplne dlhoročná.

Ošetrenie koreňových kanálikov

V prípade že infekcia zo zubného kazu prenikne do vnútra zuba, nezostáva nám nič iné len začať ošetrenie koreňových kanálikov. Často je toto ochorenie sprevádzané intenzívnou bolesťou alebo rentgenologicky preukázateľným zápalovým ložiskom v okolí koreňa zuba. Hlavným cieľom endodontického ošetrenia je spriechodnenie, vyčistenie a dezinfekcia všetkých zákutí koreňového systému a jeho následná úplná obturácia.

Ide o ošetrenie, ktoré môže zachrániť vaše prirodzené zuby a zabrániť potrebe zubných implantátov alebo mostíkov. Dnes, s modernými technológiami a aktualizovanými metódami, je terapia koreňových kanálikov jednoduchšia a pohodlnejšia ako kedykoľvek predtým.

Protetické ošetrenie

Pokiaľ biela plomba pri rekonštrukcií korunkovej časti nestačí máme v zálohe celú paletu protetických výkonov od polkoruniek, koruniek až fixných mostíkov. Poškodený zub v spolupráci so špičkovým zubným laborantom zrekonštruujeme na nerozoznanie od zdravých zubov. Robíme aj vysoko estetické fazety, ktorými Váš chrup aj esteticky vylepšíme.

Chirurgia

Vždy sa snažíme o záchranu zubov ,ale keď už k tomu dôjde vieme si poradiť aj s jeho vytrhnutím, odstránením zalomenej časti koreňa alebo chirurgickou extrakciou zuba múdrosti. Vytrhnuté zuby vieme nahradiť dentálnym implantátom alebo vzniknutú medzeru riešiť transplantáciou iného zuba.